ChristinaKabel.dk

Det ultimative kursus

På det ultimative crashkursus i medier og markedsføring har jeg samlet alt det bedste fra de fire populære kurser i synlighed i medierne, hvordan du får en hjemmeside og et nyhedsbrev der sælger, og hvordan du bruger de sociale medier bedst muligt.


Det er blevet til én superintensiv kursusdag, der virkeligt kan forvandle dit firma eller organisation.

Du lærer hvordan:

    • Du får en hjemmeside der sælger. Hvad den nyeste forskning viser om hvordan kunderne ser hjemmesider og hvad det betyder for dig

    • Hvordan du kan lave gratis og effektiv søgeoptimering, hvor din hjemmeside har svage punkter, og gode tricks til at blive mere synlig på nettet

    • Hvordan du kan bruge medierne til at fortælle dine historier og opnå den eftertragtede status som officiel ekspert på dit område

    • Hvilke medier der er de bedste for dig, hvordan du finder de gode historier og kontakter de rigtige journalister

    • Hvordan du laver et godt nyhedsbrev, som kunderne har lyst til at læse. Hvad du skal skrive om og hvordan du sælger meget mere ved at give

    • Du bliver også guidet sikkert igennem alle de sociale medier. Hvad du kan bruge dem til – og hvordan du kommer godt i gang

    • Hele kurset er fyldt med masser af gode eksempler på hvordan andre har fået succes, og de lige så vigtige eksempler på når det er gået galt

    • Og masser af gode tips og små tricks, som gør det så meget nemmere for dig at komme godt i gang

Når du går hjem ved du også:

 

• Hvordan du tager ejerskab på dit navn og produkter på nettet, før de andre gør det

• Hvordan du nemt overvåger dine konkurrenter og finder ud af hvad der bliver skrevet om dig og dit firma

• Hvordan du finder de bedste søgeord for dit firma og branche og især hvordan du bruger dem til gratis SEO

• Hvordan du laver en pressemeddelelse, som ikke er blandt de 90 % som ryger direkte i journalisternes skraldespande

• Hvordan og hvornår du bedst kontakter medierne, gør dig selv til en attraktiv kilde, og hvad du aldrig må sige til en journalist

• De tre største fejl, som firmaer gør, når de laver nyhedsbreve - og hvordan du får kunder til det!

• Facebook, Youtube, Twitter, Picasa og alle de andre – hvilke du skal vælge, og hvilke der blot er tidsrøvere. Og ikke mindst hvordan du bruger dem!

Og meget, meget mere...

Kurset er tjent ind flere gange allerede første gang dit firma kommer i medierne, din hjemmeside kommer højere op på Google og fænger hos de besøgende, eller du sender dit nye populære nyhedsbrev ud.

Jeg har netop holdt det ultimative kursus, som åbent kursus den 3. november 2010 på Admiral Hotel midt i København. Kurset fik topkarakterer af kursisterne - se anmeldelserne under "Hvad de andre kursister siger

Datoen for det næste kursus, som er åbent for alle ligger endnu ikke fast, men send en email til mig under "kontakt", og skriv gerne om du er interesseret i et kursus i Jylland, Slagelse eller København.