ChristinaKabel.dk

De sociale medier - hvordan bruger du dem i din markedsføring?

Der bliver snakket meget om Facebook, YouTube, Twitter, LinkedIn, Picasa, blogs og alle mulighederne på de nye medier. Men hvad kan du bruge dem til i dit firma, hvordan tjener du penge på dem og hvad kræver det?

 

Dette kursus guider dig sikkert igennem alle de vigtigste nye medier. Viser dig fordele og ulemper ved hvert enkelt medie, hvilke der er de vigtigste for lige præcis dit firma og branche, og hvilke der blot vil være tidsrøvere. 

Du lærer også, hvordan du kan bruge de sociale medier til at opnå den eftertragtede ekspertstatus. Og vi gennemgår den svære, men givtige blog.

Hvornår du skal blogge, hvad du kan blogge om og hvornår du skal holde fingrene fra den. Med masser af gode eksempler på hvad de sociale medier kan betyde for din forretning og de vigtige fif og små tricks til succes.

Vi gennemgår blandt andet:

Blogs, Facebook, YouTube, Twitter, Picasa, Google Maps, Flickr, LinkedIn, Overskrift.dk, Delicious, Google Alerts.

Når du går hjem ved du:

  • Hvordan du tager ejerskab på dit navn og produkter på nettet, før de andre gør det
  • Hvordan du nemt overvåger markedet og dine konkurrenter hjemmefra.
  • Hvad du kan gøre for at forbedre din profil på nettet
  • De uskrevne spilleregler på de sociale medier - hvad der er god tone
  • Hvordan du finder de bedste søgeord og bruger dem på de sociale medier
  • Hvor dine blogs skal være tilmeldt for at øge synligheden på nettet
  • Hvad du må lægge på internettet ifølge loven og ophavsretten
  • Video på web - hvad det er rigtig godt til, og hvor meget det kræver at lave