ChristinaKabel.dk

Nyhedsbrevet - lær at bruge en overset guldgrube

 

Et godt nyhedsbrev er en fantastisk mulighed for at skabe loyalitet, fastholde kunder og sælge meget, meget mere. Men alt for mange er kedelige, oversælgende og umulige at melde fra. På dette kursus lærer du at lave ét, der bliver både læst og gemt!

Du lærer hvorfor nogle nyhedsbreve er gode, og andre ligegyldige. Hvad du skal skrive om og hvordan du får kunder til det uden at risikere spambøder.

Du får masser af tips og gode tricks, som gør det meget nemmere at komme i gang og vi gennemgår en masse eksempler på hvad nyhedsbrevet kan betyde for din forretning.

Et godt nyhedsbrev er vigtigt, fordi det kan:

  • Minde gamle kunder om at du stadigt findes, og har fået nye produkter
  • Tiltrække nye kunder og skabe loyalitet
  • Lancere nye produkter og tilbud hurtigt og billigt
  • Øge muligheden for at pressen får øje på dig.

Når du går hjem ved du:

  • De tre største fejl, som firmaer gør, når de laver nyhedsbreve - og hvordan du undgår dem
  • Hvad du skal skrive om, for at kunderne læser nyhedsbrevene - og sender dem videre
  • Hvordan du bruger dit nyhedsbrev til at sælge
  • Hvor tit nyhedsbrevet skal sendes ud, og hvem du må sende det til
  • Hvordan du kan bruge både fotos og video i dit nyhedsbrev
  • Nyhedsbrev eller blog. Hvad er forskellen og hvornår du skal bruge hvad